Storing vertraagde transacties opgelost

ABN AMRO heeft de systeemverstoring waardoor transacties vertraagd verwerkt werden in de bij- en afschrijvingen opgelost. Bij een beperkte groep klanten is een foutief bedrag afgeschreven of een dubbele boeking gedaan. Op dit moment werkt ABN AMRO nog aan het herstellen van die foutief afgeschreven bedragen. De bank verwacht dit binnen enkele dagen volledig te corrigeren en de bedragen op de rekening van de klant terug te boeken.

Voor deze klanten wordt het saldo zo snel mogelijk daarna bijgewerkt. Klanten ondervinden geen financiële schade, er worden vanzelfsprekend geen kosten gerekend voor bijvoorbeeld tijdelijke roodstand vanwege de foutieve afboeking.

Er is een onderzoek gestart naar de oorzaak van de verstoring. Klanten die problemen ondervinden kunnen contact opnemen met een van onze medewerkers op 0900-0024 en vanuit het buitenland +31 10 2411720.

Filteren op