Vernieuwde website ABN AMRO live

Logo ABN AMRO

ABN AMRO biedt klanten naast het bekende Internet Bankieren ook Snel Bankieren aan. Klanten kunnen vanaf nu ook op internet met een zelfgekozen persoonlijke vijfcijferige identificatiecode hun saldo en laatste bij- en afschrijvingen checken en binnenlandse overboekingen tot maximaal 750,- euro doen. Internet Bankieren met de e.dentifier blijft daarnaast mogelijk.

ABN AMRO brengt hiermee de functionaliteiten van het Mobiel Bankieren – via de apps - naar de website, die compleet vernieuwd is. Daarnaast maakt ABN AMRO bankieren via Snel Bankieren persoonlijk, doordat gebruikers foto’s aan een rekeningnummer kunnen koppelen. Ook kunnen klanten rekeningen een naam geven. Bij de Mobiel Bankieren app is gebleken dat klanten dat niet alleen positief waarderen vanwege het persoonlijke element maar vooral omdat bankieren er veel sneller en gemakkelijker door wordt.

Kijk voor meer informatie op www.abnamro.nl.

Filteren op