Lichtpunten genoeg in de TMT-sector

Man gebruikt smartphone

Nederland kan een hele goede springplank zijn voor innovatieve bedrijven. Dat is de conclusie van het ABN AMRO onderzoek naar het TMT-ecosysteem uit februari 2013. Menno van Leeuwen Menno van Leeuwen Hoofd Focus Team Innovation Centre

Als dit systeem beter gaat functioneren - onder andere door een betere uitwisseling van ideeën, mensen, contacten en kapitaal -  kunnen wij meer innovatieve snelgroeiende bedrijven voortbrengen. BV Nederland profiteert hiervan. Dit vereist wel een lange termijn inspanning van alle verschillende partijen in het ecosysteem. Dat geldt dus ook voor ons als bank. Dit thema gaan we dan ook voorlopig niet loslaten, bedacht ik me eind februari.

Relevante links