Mobiel Bankieren app nu ook voor BlackBerry

De Mobiel Bankieren app van ABN AMRO is nu ook beschikbaar voor BlackBerry.

De app was al beschikbaar voor iPad, iPhone en Androidtoestellen. ABN AMRO speelt met de Mobiel Bankieren app in op de explosieve groei van de populariteit van mobiele apps. En met succes: bijna 42% procent van de dagelijkse self service klantverzoeken – zoals het opvragen van saldo en het doen van overboekingen – gaat bij ABN AMRO via mobiele apps.

"We verwachten dat dit percentage nog verder zal stijgen nu de Mobiel Bankieren app beschikbaar is voor de BlackBerry", zegt Jessica Niewierra, directeur Internet en Mobiel van ABN AMRO. "De klant van nu wil steeds meer zelf doen, waar en wanneer hij wil. Dat zien we terug in de frequentie waarmee onze klanten de mobiel bankieren app gebruiken."

ABN AMRO merkt dat hierdoor mobiel steeds meer een primair kanaal wordt. Jessica Niewierra: "De apps worden meer dan 13 miljoen keer per maand gebruikt en hebben nog steeds een zeer hoge waardering in de Appstore."

Meer weten over Mobiel Bankieren? Lees de veelgestelde vragen.