Myrthe Scheenjes verkozen tot ‘Jong Talent 2011’

Myrthe Scheenjes heeft op 23 november de KriDaTie JongTalentTrofee 2011 gewonnen. Scheenjes werkt als relatiemanager bij ABN AMRO Corporate Clients in het segment handelsfinanciering.

De genomineerden werden beoordeeld door een jury waarbij onder andere werd gelet op veelzijdigheid, vermogen tot zelfreflectie, een hoge drive en het vermogen om meerwaarde te creëren.

Scheenjes: "Ik ben er ontzettend trots op dat ik gewonnen heb! De dames waartegen ik streed van Essent en Reed Business waren sterke kandidaten. Wat voor mij belangrijk is in het werk? Het zoeken van verdieping, verbetering en ontwikkeling en daarbij ogen houden voor mens en maatschappij. Vanuit die invalshoek zul je altijd waarde toevoegen."

The Women’s Conference
De uitreiking van de KriDaTie JongTalentTrofee is onderdeel van het event ‘The Women's Conference Europe’ (www.womensconference.nl). Journalist, auteur en activiste Maria Shriver en haar voormalige echtgenoot Arnold Schwarzenegger zijn de grondleggers van dit initiatief. Sinds 2003 is The Women's Conference een platform voor bijzondere personen en wereldleiders. The Women's Conference Europe vond dit jaar voor het eerst plaats op 23 november in Amsterdam.

KriDaTie trofee
De naam van de trofee voor jong talent is KriDaTie en komt uit het Sanskriet. Het betekent beweging in de breedste zin van het woord: de nooit eindigende beweging van de zon, de zee en de mens. De organisatie van the Women’s Conference wil met de trofee jonge vrouwelijke talenten tot 30 jaar met ambitie in het zonnetje zetten. Tijdens het event vindt ook de verkiezing van de Vrouwelijke Topmanager van het Jaar plaats.