ABN AMRO rekeningen volledig gecorrigeerd

ABN AMRO rekeningen zijn vandaag volledig bijgewerkt en gecorrigeerd. Alle klanten hebben de beschikking over het juiste saldo.

Het betrof transacties verricht op 16 november met een ABN AMRO betaalpas bij een betaalautomaat. ABN AMRO heeft zaterdag 19 november het dubbel afgeschreven bedrag aan de gedupeerde klanten teruggestort. De consequentie van deze herstelactie was dat bij enkele klanten een extra bedrag was teruggestort voor een pinbetaling die zij tussen 16 en 19 november 2011 hebben gedaan maar die niet dubbel was afgeschreven. ABN

AMRO heeft alles in het werk gesteld om dit zo snel mogelijk op te lossen en alle rekeningen zijn op zondag 20 november volledig bijgewerkt en gecorrigeerd.

De rentedatum van de dubbele afschrijving is gesteld op de datum van de oorspronkelijke afschrijving zodat klanten geen kosten hebben voor bijvoorbeeld tijdelijke roodstand vanwege de dubbele afboeking.