ABN AMRO medewerkers aan de slag als Kerstengel

Ruim achthonderd alleenstaande ouderen krijgen deze week bezoek van vrijwilligers van ABN AMRO en het Nationaal Ouderenfonds in het kader van de Kerstengel actie. De vrijwilligers komen langs met een kerstboom, die ze samen met de ouderen optuigen.

Voor ruim 200.000 ouderen in Nederland is een gezellige kerst niet vanzelfsprekend, volgens onderzoek van het Nationaal Ouderenfonds. Zij hebben weinig contact met anderen en brengen de kerstperiode vaak alleen door. Om ze toch wat gezelligheid en warmte te bieden, organiseren de ABN AMRO Foundation en het Nationaal Ouderenfonds dit jaar voor de zesde keer de Kerstengel actie.

ABN AMRO Foundation
Onder het motto 'Mensen voor Mensen' stimuleert ABN AMRO Foundation medewerkers van de bank in hun actieve betrokkenheid bij maatschappelijke projecten. Medewerkers zetten zich vrijwillig in voor de verschillende maatschappelijke programma's. Veel activiteiten zijn gericht op het versterken van kwetsbare groepen, vanuit de overtuiging dat hier zowel de mensen zelf, als de betrokken medewerkers van profiteren.

- Lees meer: www.foundation.abnamro.nl