Wat doet de bank met mijn suggesties en klachten?

Logo ABN AMRO

Het groene hoekje staat op een aantal pagina's op de site van ABN AMRO. Het is namelijk belangrijk dat bekend is wat u van onze site vindt. Als u erop klikt, krijgt u een paar vragen over de pagina waar u bent. Inmiddels zijn er al heel wat reacties gegeven. De bank is druk bezig om uw voorstellen te verwerken. Hieronder een paar voorbeelden van zaken die, dankzij uw suggesties, al zijn verbeterd.

Contactformulier

Klanten vonden de verschillende contactformulieren niet praktisch. Daarom is dit aangepast. U kunt nu via hetzelfde formulier uw klacht, suggestie of vraag indienen. Er zijn minder verplichte velden en u kunt meer tekst kwijt. Ook kunt u uw e-mailadres achterlaten zodat u makkelijker en sneller een antwoord ontvangt.

Vragen stellen via chat

Ook vroegen veel klanten om chat. Daarom loopt er een test met de inzet van chat op enkele pagina's van de verzeker- en leenproducten van ABN AMRO. Bezoekers kunnen op deze pagina's hulp van bankmedewerkers krijgen. Als de test slaagt, zult u de chat-mogelijkheid vaker terugvinden op de site.

Hulp bij melden fraude

Fraude melden kon nog niet direct via onze contactpagina. Daarom is deze pagina verbeterd. U vindt de link naar het fraudeformulier op de contactpagina.

Relevante links