Kan ik mobiel overboeken bij ABN AMRO?

Mobile phone

De nieuwste applicatie van ABN AMRO is de Mobiel Bankieren App. De App is beschikbaar voor iPhone, iPad, BlackBerry en Androidtoestellen. Hiermee kunnen klanten niet alleen hun saldo en meest recente bij- en afschrijvingen bekijken, maar ook geld overboeken. Nieuw is dat gebruikers voortaan ook betalingen kunnen agenderen tot maximaal één jaar vooruit en dat er contacten aan het adresboek toegevoegd kunnen worden.

Jessica Niewierra, Directeur Internet & Mobiel: ‘De komst van de smartphone heeft bankieren veranderd. Klanten willen onafhankelijk van tijd en plaats hun bankzaken kunnen doen.’ De ABN AMRO Mobiel Bankieren app is te gebruiken door particulieren, zzp’ers, starters en bedrijven met een omzet tot één miljoen euro.

Veiligheid van mobiel bankieren met de ABN AMRO Apps

Alle Apps van ABN AMRO voldoen aan hoge beveiligingseisen. Nieuwe gebruikers moeten zich registreren met de e.dentifier. Vervolgens kiest de gebruiker zelf een 5-cijferige inlogcode, om in kunnen loggen zonder de e.dentifier. Hierdoor is de Mobiel Bankieren App zowel mobiel als veilig.

Relevante links