ABN AMRO uitgeroepen tot beste zakenbank van Nederland

Beursplein 5 aandelenbeurs Amsterdam

In het Natural History Museum in Londen werd ABN AMRO tijdens de uitreiking van de prestigieuze Euromoney Awards for Excellence uitgeroepen tot ‘best investment bank’ van Nederland in 2014. In december vorig jaar werd ABN AMRO door de Financial Times en Mergermarket verkozen tot “Benelux Financial Advisor of the Year”. Deze onderscheidingen onderstrepen eens te meer onze goede staat van dienst in Nederland.

Hugo Peek, hoofd Large Corporates: “Wij hebben ons de afgelopen jaren enorm ingezet om het vertrouwen van onze klanten te verdienen en om nieuwe business te genereren. We hebben hiermee op onze thuismarkt marktaandeel teruggewonnen. Het is bemoedigend te zien dat onze inspanningen ook door opinieleiders in de banksector worden erkend. Onze medewerkers verdienen alle lof.”

Wij danken de verkiezing tot beste zakenbank aan onze positie en dienstverlening op de zakelijke markt in Nederland, in het bijzonder op het gebied van Mergers & Acquisitions, Equity Capital Markets en Loans & Debt Capital Markets. De jury, bestaande uit redacteuren en journalisten van Euromoney, tezamen met de research vanuit Euromoney  geven hiermee een bevestiging van onze leidende positie als zakenbank in Nederland.

Euromoney
Euromoney Magazine, dat in 1969 voor het eerst verscheen, is een toonaangevend financieel vakblad in de hoek van ‘wholesale activities’. De Awards for Excellence worden door Euromoney uitgereikt aan instellingen en individuen voor hun leiderschap, innovatie en momentum op de markten waarin zij actief zijn.

Meer persberichten