Ondernemers het meest tevreden over ABN AMRO Lease

Boer op een akker

ABN AMRO Lease is voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke bedrijf in de financiële dienstverlening. Uit het Incompany 100 onderzoek blijkt dat de dienstverlening van de leasemaatschappij voor bedrijfsmiddelen, wordt beloond met een 7,15. Hiermee scoort ABN AMRO Lease het hoogst in de categorie Business Finance

Nadat ABN AMRO Lease in 2009 werd uitgeroepen tot Europees leasemaatschappij van het jaar voor het midden- en kleinbedrijf en in 2013 de Incompany 100 klanttevredenheidsprijs won, is dit opnieuw een belangrijke waardering voor de dienstverlening van ABN AMRO Lease.

Voor de Incompany 100 prijs waardeerden zakelijke relaties ABN AMRO Lease op de punten knowhow (7,13), prijs (7,23), service (7,23) en resultaat (7). ABN AMRO Lease is de enige in de categorie Business Finance die voor elk punt een zeven of hoger krijgt. Een prachtige uitschieter bij de categorie ‘service’, is het aspect ‘snelheid van werken’, waar ABN AMRO Lease met een 7,6 wordt beloond.

Algemeen Directeur, Frank Stienstra, van ABN AMRO Lease nam woensdagavond 1 oktober 2014 de award in ontvangst. “We zijn er trots op dat we deze prijs voor de tweede keer op rij mogen ontvangen. Ik wil onze relaties dan ook hartelijk danken voor hun vertrouwen in onze organisatie. Onze klantgerichtheid en onze kennis van bedrijfsmiddelen worden herkend en gewaardeerd. Wij streven ernaar om onze klantbeleving in de komende periode verder te optimaliseren, waarbij het belang van de klant centraal staat”, aldus Frank Stienstra.

Het Incompany 100 onderzoek is het grootste onafhankelijke onderzoek naar de tevredenheid van klanten bij zakelijke dienstverleners in Nederland. De respondenten zijn zakelijke beslissers uit het midden- en grootbedrijf die 250 adviesbedrijven hebben beoordeeld op zestien aspecten van de dienstverlening. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction.