ABN AMRO uitverkozen tot beste aandelenhuis in Nederland

Zakenman bekijkt beurskoersen op beeldscherm

ABN AMRO is door Euromoney verkozen tot beste aandelenhuis in Nederland 2015. Namens ABN AMRO namen Rutger Schellens, Directeur Capital Market Solutions (CMS) en Chris van Schuppen, Hoofd Equity Capital Markets (ECM) gisteravond in Londen de bijbehorende award in ontvangst.

Rutger Schellens: “Na de verkiezing tot ‘beste broker Benelux’ in de Extel enquête onder beleggers is dit opnieuw een mooie bevestiging van het goede werk het afgelopen jaar. Het laat zien dat onze dienstverlening in de volle breedte waardering krijgt.”

Euromoney verkiest jaarlijks financiële instellingen die zich in hun discipline en markt onderscheiden. De prijswinnaars worden dit jaar tijdens het ‘Euromoney awards for excellence event’ in het Natural History Museum in Londen bekendgemaakt.

Chris van Schuppen: ”We hebben met ons ECM team in de Nederlandse markt een leidende positie weten op te bouwen richting klanten die transacties doen in de kapitaalmarkt. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die een beursgang of een claimemissie doen. Deze uitverkiezing weerspiegelt de door het team opgebouwde positie en is een fraaie erkenning voor de kwaliteit van ons werk.”

Meer informatie over de Euromoney awards en de prijswinnaars is te vinden op www.euromoney.com