ABN AMRO Profielfonds 5 wint Thomson Reuters Lipper Fund Award

Thomson Reuters Lipper Fund Award

Op 11 april jl. vond de jaarlijkse uitreiking plaats van de prestigieuze Thomson Reuters Lipper Fund Awards 2016. In diverse beleggingscategorieën waren de beste beleggingsfondsen genomineerd. In de categorie 'mixed asset EUR aggressive' (mixfondsen) heeft het ABN AMRO Profielfonds 5 de award gewonnen. De uitstekende prestaties van het Profielfonds over een periode van drie jaar zijn een belangrijke factor om deze award te winnen. Het is de eerste keer dat ABN AMRO deze award wint.

Rico Fasel, directeur Beleggingsadvies & Zelf Beleggen ABN AMRO:"De laatste jaren zien wij bij onze klanten veel interesse in onze adviesvorm profielfonds beleggen.We zijn erg blij met het winnen van deze award, vooral omdat onze klanten van de goede prestaties van dit fonds hebben kunnen profiteren".