Chris van Schuppen beste ECM bankier bij de M&A Awards

970x404-Tablet-with-charts-and-ballpoint

Op donderdag 15 december werden in Amsterdam de M&A awards uitgereikt. Chris van Schuppen werd voor de tweede keer op rij verkozen tot beste ECM bankier.

Chris van Schuppen: “Afgelopen jaar was in algemene zin een sterk jaar voor de zakelijke tak van ABN AMRO met veel transacties met grote corporate klanten. Op de markt voor beursgangen was ook veel activiteit en we zijn zeer trots dat we deze specifieke industrie award hebben gewonnen, dankzij de sterke prestatie van onze gehele equity franchise. Graag bedank ik onze klanten voor hun vertrouwen in ABN AMRO.”

De M&A awards werden georganiseerd door Alex van Groningen. Het evenement, dat werd bijgewoond door 900 bankiers, advocaten, adviseurs en investeerders, werd voor de 17e keer georganiseerd en vond plaats in de Beurs van Berlage.