Directiebenoeming bij ABN AMRO Lease UK

ABN AMRO Hoofdkantoor

ABN AMRO Lease benoemt Richard de Keijzer als algemeen directeur van de Britse vestiging.

Frank Stienstra, CEO van ABN AMRO Lease: “Het Verenigd Koninkrijk is een belangrijke markt voor ABN AMRO Lease. Gezien zijn uitgebreide ervaring op meerdere niveaus heb ik er alle vertrouwen in dat Richard met zijn team een positieve bijdrage zal leveren aan de internationale strategie van ABN AMRO Lease en ABN AMRO Bank.”

Richard de Keijzer is al jaren een sleutelfiguur binnen de internationale activiteiten van ABN AMRO Lease, eerst als Program Manager International en vervolgens als Sales Director en interimdirecteur in het VK. Daarvoor werkte hij 14 jaar bij ABN AMRO Bank, waar hij verscheidene commerciële rollen en managementfuncties vervulde in de divisie Corporate Banking (Trade & Commodity Finance, Commercial Banking en Sector Advisory).

ABN AMRO Lease regelt via lease-constructies de financiering van bedrijfsmiddelen voor het midden- en kleinbedrijf, een breed scala aan nationaal en internationaal opererende bedrijven, en de overheidssector. ABN AMRO Lease heeft activiteiten in Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en België en heeft 223 medewerkers in dienst.

Over ABN AMRO:

ABN AMRO is een Nederlandse bank voor particuliere, zakelijke en private banking klanten. In het buitenland zijn we actief in zorgvuldig geselecteerde markten waarin we toonaangevend zijn, zoals Private Banking en Energy, Commodities en Transportation. We bieden onze klanten een breed en compleet pakket (digitale) producten en diensten, hoogwaardige financiële expertise en uitgebreide kennis van een groot aantal sectoren. ABN AMRO heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam en is actief in meer dan 20 landen. Wereldwijd heeft ABN AMRO ruim 22.000 werknemers.