KKC regeling live; eerste honderd contracten verzonden door New10

Er is op Europees niveau akkoord voor de KKC regeling (Kleine Kredieten Corona garantieregeling). Dat betekent dat banken aan de slag kunnen met de uitvoering.

ABN AMRO dochter New10 verzorgt de uitvoering voor alle KKC aanvragen die bij ABN AMRO binnenkomen. De aanvraag en afhandeling van de KKC-lening gaat volledig digitaal: van uitsluitsel binnen 15 minuten tot de contractopmaak.

New10 heeft per 8 mei KKC regeling beschikbaar gesteld om aan te vragen. Daardoor kan New10, kort nadat de regeling officieel actief is, aan de eerste 100 klanten een aanbod voor een kredietovereenkomst sturen, waarna New10 de leningen kan gaan overmaken. Het gemiddelde leningbedrag over de eerste 100 leningen bedraagt 37.500 euro tegen een rentepercentage van 3-4%.

Meer informatie over het aanvraagproces van de KKC regeling is te vinden op www.new10.com/KKCregeling