Tariefbrief zakelijk betaalverkeer vanaf deze week op de mat

Vanaf deze week ontvangen zakelijke klanten een brief met daarin de tarieven voor zakelijke betaaldiensten vanaf 1 januari 2021. Er is sprake van een beperkt aantal tariefwijzingen; 90% van de tarieven blijft ongewijzigd.

Daar waar de tarieven wijzigen, geldt dat ABN AMRO inzet op het stimuleren van het gebruik van digitale betalingen en digitale informatie-uitwisseling. Zo gaat bijvoorbeeld het tarief voor het ontvangen van papieren rapportages omhoog en worden de tarieven voor retourpinnen goedkoper. De prijs voor een zakelijk betaalpakket (incl. zakelijke rekening, betaalpas, Internet Bankieren Zakelijk en de ABN AMRO app) bedraagt vanaf 1 januari 9,90 euro ten opzicht van 9,75 euro dit jaar. Een totaaloverzicht van alle tarieven is te vinden via de website www.abnamro.nl/kosten.