ABN AMRO MeesPierson opnieuw gekozen tot beste private bank

Trofee beker met rood wit blauw lint

Euromoney magazine heeft voor de tiende keer de prijs voor Best private banking services overall in Nederland aan ABN AMRO MeesPierson toegekend. In het totaal won de bank negen categorieën uit de 'Private Banking and Wealth Management Survey 2013' van Euromoney.

Frans van Lanschot, Algemeen Directeur ABN AMRO MeesPierson: 'Het winnen van de prijs van beste private bank in Nederland is een erkenning voor ons constante streven naar kwalitatief hoge dienstverlening voor onze klanten. We zijn er trots op dat we deze voor de tiende maal hebben gekregen.'

Daarnaast is de bank in Nederland gekozen tot winnaar in de volgende categorieën:

• Nummer 1 in relatiemanagement
  • Nummer 1 in veiligheid en privacy
  • Nummer 1 in het assortiment beleggingsproducten
  • Nummer 1 in Net Worth Specific Services
    (1-10 mln $, 10-30 mln $ en > 30 mln $)
  • Nummer 1 in Family Office dienstverlening

De jaarlijkse Private Banking and Wealth Management Survey is een onderzoek onder banken en andere financiële instellingen dat een kwalitatief en kwantitatief overzicht geeft van de beste private banks naar regio en aard van de dienstverlening. In deze informatieve gids voor vermogende particulieren staat het beschikbare aanbod van professionele dienstverleners op het gebied van wealth management. De ranglijst van de vijf beste private banks komt tot stand door een beoordeling van factoren als het beheerd vermogen, de winstgevendheid, verhouding van het aantal klanten per relatiemanager, en het aanbod van diensten.

Meer persberichten

Filteren op