Karin Kersten Facility Manager van het jaar

Logo ABN AMRO

Karin Kersten, Directeur Facility Management binnen ABN AMRO, is op 28 oktober 2013 uitgeroepen tot Facility Manager van het jaar.

De uitslag werd bekendgemaakt tijdens het congres 600 Minutes Facility Management, waar Karin Kersten een keynote speech gaf over duurzaamheid bij ABN AMRO: Duurzaamheid bij ABN AMRO; green makes the difference.

"Duurzaamheid is niet meer weg te denken uit de bedrijfsvoering van ABN AMRO. Het zit in alles wat we doen. Van de droge luchtkoeling van een gebouw met warmte en koude bronnen, slimme meters in onze kantoorgebouwen, cateringcontracten met veel oog voor duurzaamheid, tot aan Oxidesks, waarop je kunt werken en bewegen tegelijk. (...) We zijn als bank erg kostenbewust en zullen dit ook voor de toekomst moeten blijven. Maar binnen de kostenlijn zoeken we de ruimte om voor duurzame alternatieven te kiezen."

Meer informatie
Duurzaamheid is integraal onderdeel van de strategie van ABN AMRO. Lees meer over duurzaamheid.