Tarief Privé Pakket ABN AMRO naar 3,10 euro per maand in 2014

Mobiele telefoon met ABN AMRO Bankieren app

ABN AMRO is vandaag gestart met het informeren van particuliere klanten over de nieuwe tarieven voor betaaldiensten per 1 januari 2014. Vanaf die datum kost een Privé Pakket 3,10 euro per maand. Op dit moment is dat 3,00 euro per maand*.

ABN AMRO verhoogt het tarief van het Privé Pakket, omdat de bank, naast algemene jaarlijkse prijsstijgingen, blijft vernieuwen en investeren in de producten en diensten die zij aanbiedt. Zo introduceert de bank een nieuwe manier van betalen, waarmee kleine bedragen nog sneller kunnen worden afgerekend dan met pinnen. Ook blijft de bank investeren in de veiligheid van bankieren via internet, tablet en mobiele telefoon.

Het Privé Pakket is het meest afgenomen pakket bij ABN AMRO.

Ook heeft ABN AMRO haar voorwaarden aangepast aan de nieuwe manieren van betalen en haar klanten daarover geïnformeerd.

* zie de bijlagen van dit nieuwsbericht onder Documenten