ABN AMRO publiceert Jaarverslag 2013 en Duurzaamheidsverslag 2013

ABN AMRO Hoofdkantoor

ABN AMRO publiceert vandaag het jaarverslag over 2013 van ABN AMRO Group N.V., met aanvullende informatie over de vennootschap, de strategie, de bedrijfsonderdelen, de financiële performance en de governance. Daarnaast publiceert ABN AMRO het duurzaamheidsverslag over 2013. Dit verslag beschrijft de voortgang, de gerealiseerde doelstellingen en de prioriteiten op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen, alsmede het beleid en de praktijken op het gebied van duurzaamheid die het meest relevant zijn voor de activiteiten van ABN AMRO als financiële dienstverlener. De verkorte jaarrekening van ABN AMRO Bank N.V. over 2013 is eveneens beschikbaar gesteld.

Alle leden van de Raad van Bestuur van ABN AMRO worden door de Raad van Commissarissen voorgedragen voor herbenoeming op  de volgende jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders, behalve Kees van Dijkhuizen die vanaf 1 mei 2013 voor een periode van vier jaar werd benoemd.

Alle verslagen zijn beschikbaar op de website van ABN AMRO, www.abnamro.com/corporatereporting.

Meer persberichten