ABN AMRO introduceert app voor intermediairs

Hand met smart phone en iconen van applicaties

ABN AMRO lanceert als eerste Nederlandse bank de Intermediair App. Hiermee kunnen intermediaire partners van de bank, klanten beter informeren en sneller voorzien van de juiste hypotheekinformatie. Intermediairs hebben via de app direct inzage in de actuele status van hypotheekdossiers, een renteoverzicht, het laatste nieuws of commerciële resultaten met bijbehorende benchmark. De app is beschikbaar voor Android en iOS.

Joan Berger, Directeur Intermediaire Verkoop: “Branchebreed kiest zo’n 60% van de consumenten voor het intermediaire kanaal om hun hypotheek te regelen. Klanten hebben de keuze uit de rechtstreekse kanalen van de bank en het intermediair. In het belang van onze intermediaire partners en hun klanten streven we dan ook naar een structurele samenwerking. We investeren daarom continu in procesoptimalisatie, tools en systemen voor klantbediening. Zo lanceren we nu als eerste geldverstrekker de Intermediair App. Met deze tool hebben gebruikers snel inzage in het producten- en dienstenaanbod van ABN AMRO en kunnen ze klanten voorzien van passend advies”.

Downloaden en activeren

Uitsluitend intermediairs die met ABN AMRO samenwerken, kunnen de app installeren en activeren. Een beschrijving en meer uitleg over de Intermediair App is te vinden via de website intermediair.abnamro.nl/app.