Creditcardgegevens voortaan in de ABN AMRO Mobiel Bankieren app

ABN AMRO Mobiel Bankieren app met twee credit cards

Om klanten nog vollediger via de Mobiel Bankieren app te bedienen zijn vanaf vandaag creditcardgegevens beschikbaar. Zowel creditcard uitgaven als de betaallimiet zijn opvraagbaar met de iOS-versie van de app. Over twee weken volgt Android.

Jessica Niewierra, Directeur Digital Development & Interaction: ‘De doorontwikkeling van de Mobiel Bankieren app doen we samen met klanten. Het kunnen inzien van hun creditcard gegevens was een veel geuite wens. We hebben dat nu mogelijk gemaakt en we hopen met deze toevoeging klanten weer meer inzicht te geven in hun dagelijkse bankzaken.’

De app wordt meer dan meer dan 55 miljoen keer per maand door klanten gebruikt. Uit het meest recente vergelijkende onderzoek van mobiel bankieren apps* bleek dat de Mobiel Bankieren app van ABN AMRO de meest uitgebreide app van Nederland is.

* uitgevoerd door banken.nl, zie: http://www.banken.nl/nieuws/2774/abn-amro-heeft-meest-uitgebreide-mobiel-bankieren-app