Publicatie van het Jaar- en Duurzaamheidsverslag 2014 van ABN AMRO Group N.V. en voorstel tot herbenoeming van Hans de Haan als lid van de Raad van Commissarissen

Duurzaam investeren

ABN AMRO publiceert vandaag het Jaarverslag en het Duurzaamheidsverslag over 2014 van ABN AMRO Group N.V. Het Jaarverslag biedt aanvullende informatie over de vennootschap (inclusief het Pillar III rapport), de strategie van de bank, de bedrijfsonderdelen, de financiële resultaten en de bestuurlijke organisatie. Het Duurzaamheidsverslag gaat nader in op de duurzaamheidsstrategie van de bank. Daarbij wordt aandacht besteed aan de voortgang op de belangrijke duurzaamheidsonderwerpen.

Deze verslagen zijn te vinden op de Corporate Reporting website van ABN AMRO. Daarnaast wordt aanvullende Pillar III informatie​ (XLSX 279 KB) op deze website gepubliceerd. Het Jaarverslag van ABN AMRO Bank N.V. over 2014 wordt in april gepubliceerd.

Op de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 2 april 2015 vervalt de benoemingstermijn van Hans de Haan. Hans de Haan is sinds 2009 lid van de Raad van Commissarissen en voorzitter van het Audit Committee. De Raad van Commissarissen zal aan de Algemene Vergadering voorstellen Hans de Haan te herbenoemen voor een termijn van een jaar (tot en met de Algemene Vergadering van Aandeelhouders in 2016). Onder voorbehoud van deze herbenoeming heeft de Raad van Commissarissen Hans de Haan voor dezelfde periode opnieuw benoemd als voorzitter van het Audit Committee.