Euromoney roept ABN AMRO MeesPierson voor de 14e keer uit tot beste private bank in Nederland

Drie trofeeën

Voor de veertiende keer op rij is ABN AMRO MeesPierson door Euromoney magazine uitgeroepen tot Beste Private Bank van Nederland. Euromoney is een gerenommeerd internationaal tijdschrift.

Jos ter Avest, Algemeen Directeur ABN AMRO MeesPierson: ‘Een prachtig resultaat en het is mooi om te zien dat andere private banks de vernieuwingen in onze dienstverlening honoreren. De private banking wereld verandert snel en de lat ligt hoog. Wij zijn dan ook continu bezig om onze diensten aan te passen aan veranderende klantbehoeften. Recent bijvoorbeeld met de introductie van de mogelijkheid om beleggingsorders via de mobiele app te geven.'

Winnaar in diverse categorieën

Naast de overall award voor Beste Private Bank in Nederland, is ABN AMRO MeesPierson ook winnaar in de volgende categorieën:

• Net-worth-specific services (klanten US$ 1 miljoen tot US$ 5 miljoen)
  • Successie planning
  • Filantropie Advies

Ook ABN AMRO Private Banking International won diverse prijzen: Family Office Services (Frankrijk), Filantropie Advies (Guernsey) en Innovative Technology (Guernsey en Luxemburg).