Singer Laren en ABN AMRO hernieuwen sponsorsamenwerking

Tekenen sponsorcontract Singer Laren

Op 18 april 2016 ondertekenden Johan van Hall, vicevoorzitter en lid Raad van Bestuur van ABN AMRO en Evert van Os, algemeen directeur Singer Laren het hernieuwde hoofdsponsorcontract. De partijen bezegelden een langdurige samenwerking die al meer dan 25 jaar bestaat.

Aansluitend op deze feestelijk gebeurtenis genoot een aantal relaties van ABN AMRO van een muzikaal optreden van de broers Lucas en Arthur Jussen. Museumdirecteur Jan Rudolph de Lorm gaf een inleiding op de tentoonstelling Franse modernisten en de genodigden hadden de gelegenheid om alvast een blik te werpen op deze nieuwe tentoonstelling, een uitwisseling met het Musée d’art moderne de Troyes. De officiële opening van Franse modernisten vindt plaats op dinsdag 19 april om 17.00 uur.

Evert van Os: “Ik ben buitengewoon blij en trots dat deze hoofdsponsor, die dat al is sinds 1990, opnieuw kiest voor een langdurige samenwerking met Singer Laren. Het vertrouwen dat ABN AMRO hiermee uitspreekt in onze tentoonstellingen, theaterprogramma’s, de bouw van het nieuwe theater en andere activiteiten is voor ons, als nauwelijks gesubsidieerde culturele instelling, fantastisch nieuws.”

Johan van Hall: “ABN AMRO en cultuur gaan al heel lang en heel goed samen. Onze sponsoring zorgt ervoor dat kunst, muziek, design en theater een zo breed mogelijk publiek bereiken. Onze lange relatie gaat verder dan alleen maar sponsoring, wij willen partner zijn van Singer Laren en onze kennis en netwerk delen. Daarom zijn we dan ook verheugd te kunnen zeggen dat we opnieuw voor langere termijn een samenwerking met Singer Laren zijn aangegaan.”