Goud voor sponsorship ABN AMRO WTT

Het ABN AMRO World Tennis Tournament heeft de SponsorRing 2017 gewonnen, in de categorie Lang Lopende Sponsorships. ‘Het toernooi is een sterk instrument om klanten te binden’, zo onderstreept de vakjury.

Naast ABN AMRO ontvingen ook ING & Rijksmuseum en Delta LIoyd goud. Langlopende Sponsorships is een nieuwe SponsorRing-categorie, waarvoor de nominaties worden toegekend door de verschillende vakjury’s. Het juryrapport benadrukte: ‘Het is een fenomenale prestatie dat het ABN AMRO is gelukt om 45 jaar sponsor te zijn van het World Tennis Tournament. Ondanks alle wisselingen en veranderingen die in de loop der jaren hebben plaatsgevonden bij de bank. Het toernooi blijkt een sterk instrument te zijn om vooral klanten te binden'.

45 Jaar partnership

Het ABN AMRO World Tennis Tournament heeft, naast sensationele wedstrijden en legendarische winnaars, een uitzonderlijke samenwerking tussen ABN AMRO en Ahoy opgeleverd. Ernst Boekhorst, manager Brand, Sponsoring & Foundation van ABN AMRO: "Ahoy Rotterdam en ABN AMRO trekken al 45 jaar succesvol met elkaar op en weten elkaar altijd weer professioneel te inspireren en commercieel uit te dagen". Het ABN AMRO World Tennis Tournament biedt, zowel voor ABN AMRO als voor Ahoy, bij uitstek een platform voor sport, entertainment, hospitality en partnerships.