Jaarverslag ABN AMRO in geheel nieuwe vorm

Voor de jaarrapportage 2017, die vanochtend werd gepubliceerd, heeft ABN AMRO een nieuwe aanpak gekozen. Naast de jaarverslagen (van ABN AMRO Group en ABN AMRO Bank) introduceren we dit jaar ons Integrated Annual Review 2017. Een geheel nieuwe rapportagemethode waarin we de lezer leiden langs onze operationele omgeving, onze strategie, de in 2017 behaalde resultaten en de manier waarop ABN AMRO waarde creëert voor haar stakeholders.

Integrated Annual Review 2017

Integrated Annual Review 2017 beschrijft de thema’s die centraal staan bij onze strategie voor de middellange en lange termijn en hoe de groep erin slaagt om op termijn waarde te creëren. Hiertoe worden de activiteiten en resultaten van de bank in 2017 beschreven aan de hand van het International Integrated Reporting Framework.

Jaarverslagen 2017

De jaarverslagen van de ABN AMRO Groep en ABN AMRO Bank en de jaarrekening geven informatie over de financiële en niet-financiële resultaten in overeenstemming met de eisen van wet- en regelgeving. Daarnaast publiceert ABN AMRO tegelijk met de jaarverslagen een afzonderlijk Pillar 3-verslag.

Sustainability Highlights 2017

In de Sustainability Highlights geven we een overzicht van de hoogtepunten en de resultaten van de duurzame activiteiten die we hebben ondernomen.

Bekijk nu ons Integrated Annual Review, de jaarverslagen en de Sustainability Highlights online.