Thuis en bij de bank: hoe kan het nóg energiezuiniger?

De hele hypotheekportefeuille van ABN AMRO een gemiddeld energielabel A. En dat voor 2030. Een ambitieus doel. Is dit te realiseren? We gaan het gesprek aan op social media om uit te leggen hoe wij het zien.

Thuis verbruik je meer energie dan je denkt. Je wasdroger bijvoorbeeld, verbruikt mega veel energie. Maar veel mensen zijn zich hier niet van bewust. We willen daar iets aan doen door de vraag te stellen: hoe kan het duurzamer? Als bank kunnen wij onze klanten helpen hun huis te verduurzamen. Zodat onze hele hypotheekportefeuille in 2030 een gemiddeld energielabel A krijgt.

Benieuwd hoe de bank dit doet en wat jij vandaag al thuis kunt doen? Bekijk dan de video.

We willen aan collega’s, klanten en de maatschappij laten zien waarom wij door samen te werken met klanten, zakelijke en privé, meer kunnen bereiken. Meer weten over de duurzame uitdagingen en wat wij als bank en jij thuis hiermee te maken hebben? Klik hier voor een eenvoudige uitleg.