Bekijk de video: coronamaatregelen voor zakelijke klanten

Vanwege de impact van het coronavirus is ABN AMRO, in samenwerking met de overheid, met een pakket aan steunmaatregelen gekomen om onze zakelijke klanten te helpen. Zo biedt de bank een ‘automatische pauze’ van rente en aflossing aan en zijn er nieuwe kredietvoorzieningen voor ondernemers die dat nodig hebben.

De bank krijgt regelmatig vragen over kredietverstrekking. Zoals: wat als een klant extra krediet nodig heeft? Kan elk bedrijf zomaar extra krediet aanvragen?

ABN AMRO heeft een video gemaakt waarin Jaap Smolders (Directeur MKB Banking Zuid-Nederland) en Tom van Hettema (Adviseur MBK Banking New Business) de meest gestelde vragen op de algemene regelingen beantwoorden. Natuurlijk kunnen er situatie-specifieke maatregelen zijn, zoals voor de landbouw.

Relevante links