Inschrijving geopend voor de ABN AMRO & Techstars Future of Finance Accelerator

ABN AMRO en Techstars slaan de handen ineen om de toekomst van de financiële dienstverlening vorm te geven. Vanaf vandaag kunnen startups zich aanmelden voor het Accelerator programma 2021. Deze gaat op 22 maart 2021 van start en wordt afgesloten met een Demo Day op 17 juni. We zijn op zoek naar superslimme ideeën, bijzondere teams en gedreven ondernemers die de financiële wereld opnieuw willen uitvinden.

Thema 2021: Future of Finance

Voor deze eerste editie van het programma willen we graag in contact komen met ondernemers die met ons geloven dat financiële dienstverlening een belangrijke rol te vervullen heeft bij het opbouwen van de duurzame toekomst die we voor ogen hebben. Specifiek gaat onze interesse uit naar ondernemers die met hun producten en diensten oplossingen bieden voor de uitdagingen van onze tijd, en daarmee aanjagers zijn van een nieuwe economie en een inclusieve samenleving. We verwelkomen daarom in het bijzonder inschrijvingen van vrouwelijke ondernemers en ondernemers uit etnische minderheden.

Het programma

Zoals bij alle accelerators van Techstars draait het 13 weken durende programma om mentorschap. De geselecteerde startups krijgen de kans om aan de slag te gaan met de beste experts van ABN AMRO en 100 topmentoren uit de Europese fintech wereld. Zij gaan de startups adviseren over hun verdienmodel, go-to-market strategie, technologie, prijsstelling, verdere groei, intellectueel eigendom en financiering. Het programma sluit af met een Demo Day, waarop deelnemende bedrijven in contact worden gebracht met investeerders, klanten, de media en anderen uit het ecosysteem.

Verdere informatie

Is ons fintechprogramma Future of Finance misschien iets voor jou? Willen je meer weten over het programma en de voorwaarden? Kom dan kennismaken! Vanaf eind september kan dat in verschillende steden wereldwijd, fysiek of in een videogesprek. Verdere informatie over ons programma en hoe je je kunt aanmelden vind je hier.