Pride een gezicht geven

Elk jaar maakt ABN AMRO tijdens Pride-week een statement voor gelijkheid en tegen uitsluiting. Dit jaar wappert daarom op verschillende ABN AMRO-gebouwen een regenboogvlag. Een bijzondere vlag die is samengesteld uit selfies van collega’s die even hartstochtelijk als ABN AMRO willen uitdragen dat iedereen - niemand uitgezonderd - mag zijn wat diegene wil zijn.

Je vrij en gewaardeerd voelen

ABN AMRO maakt zich al jaren sterk voor een werkplek waar iedereen zich welkom en veilig voelt, ongeacht afkomst, ras, geloof, sekse, achtergrond, leeftijd, arbeidsbeperking of seksuele voorkeur. Niet alleen tijdens die ene Pride-week zet ABN AMRO zich in voor diversiteit en inclusie. Het zijn speerpunten in de strategie en het beleid, het zijn kenmerken van de moderne bedrijfscultuur van ABN AMRO.

De bank gelooft dat verschillende achtergronden en opvattingen de organisatie juist sterk maakt. Dankzij al die verschillen leren wij beter om ons heen kijken naar wat er zich afspeelt en komen zo op nieuwe ideeën. Creatieve en innovatieve ideeën die onze klanten helpen nog beter hun dromen en idealen waar te maken.

ABN AMRO over diversiteit en inclusie