ABN AMRO Private Banking uitgeroepen tot 'Best European Private Bank for Domestic Clients'

Medaille goud zilver brons

ABN AMRO Private Banking is uitgeroepen tot 'Best European Private Bank for Domestic clients'. De onderscheiding werd toegekend door Wealth Briefing, een internationale nieuws- en informatiedienst op het gebied van vermogensbeheer.

Op de shortlist stonden naast ABN AMRO ook BNP Paribas Wealth Management en Société Generale Private Banking. De jury bestond uit topmanagers van internationale private banken, consultants uit de sector en redacteuren van Wealth Briefing. De prijzen werden uitgereikt tijdens een bijeenkomst in Londen.

ABN AMRO Private Banking International bestaat uit een netwerk van gerenommeerde private banken – ABN AMRO MeesPierson in Nederland, Bethmann Bank in Duitsland en Neuflize OBC in Frankrijk – die alle drie op hun thuismarkten tot de oudste instellingen behoren en daar een leidende positie hebben.

Jeroen Rijpkema, CEO van ABN AMRO Private Banking: "Deze prijs is een erkenning van onze private banking-strategie op uiteenlopende markten. We onderscheiden ons door ons aanbod van sterke en gevestigde merken op al deze markten, waar we voor onze cliënten een vertrouwde adviseur zijn. Daarnaast groeit onze positie in Azië."

Tom Burroughes, redacteur van ClearView Financial Media, uitgever van Wealth Briefing: "De jury was onder de indruk van de inzending van ABN AMRO Private Banking en van hun goede staat van dienst bij het leveren van hoogwaardige wealth management-diensten in verschillende landen. Met deze onderscheidingen erkennen en bevorderen we best practices in een sterk gereguleerde sector die onder vaak lastige economische omstandigheden moet opereren."

Meer persberichten