Woning verkopen? ABN AMRO zorgt voor extra promotie

Huis te koop

ABN AMRO gaat klanten die hun huis willen verkopen, helpen bij de promotie van de woning. De bank zet daarbij groots in: de woningen komen op bijvoorbeeld megabillboards langs de snelweg, komen aan bod in reclamespots op de radio en zijn te zien in Facebook-advertenties. ABN AMRO neemt alle kosten op zich en faciliteert bovendien het volledige reclametraject.

In december krijgen klanten van ABN AMRO elke dag de mogelijkheid om op een ludieke manier hun huis onder de aandacht van het grote publiek te brengen. Woningverkopers die hulp willen, kunnen zich aanmelden via abnamro.nl/huizenpromoter. Zij moeten in één zin aangeven waarom juist hun huis bijzonder is en extra aandacht verdient. Dagelijks kiest een jury welke woning een speciale reclame-uiting krijgt.

Inschrijving geopend

De inschrijving voor de decemberactie van ABN AMRO is reeds geopend. Meer informatie is te vinden abnamro.nl/huizenpromoter. Hier kunnen geïnteresseerden zich ook aanmelden.