Challenge banking as you know it!

Ideas on Innovation

Doe inspiratie op en deel jouw visie en ideeën over de toekomst van bankieren tijdens de ABN AMRO Beyond Banking Days op 9, 10 en 11 juni.

Bouw mee aan de toekomst van bankieren

Dat bankieren in de toekomst radicaal anders zal zijn, is zeker. Snel ontwikkelende technologie, challengers, veranderende klantwensen en nieuwe regelgeving dwingen verandering af. Tijdens een 3-daags programma komen relevante ontwikkelingen van binnen en buiten de financiële sector aan bod. Met inspirerende key-note speeches, workshops onder leiding van gerenommeerde experts en een 48 uur-durende hackathon daagt ABN AMRO je uit inspiratie te komen opdoen en jouw ideeën en visie te delen met bankiers, fintechs, toezichthouders, klanten, studenten, techneuten, belangenorganisaties, NGO’s en anders geïnteresseerden.

Onder de bevestigde sprekers van het event zijn onder andere David Brear, bekend fintech expert en Sean Carney, Chief Design Officer van Philips. De komende weken lees je op www.beyondbanking.nl wie de andere sprekers zullen zijn.

De hackathon biedt deelnemers in teams van maximaal 5 personen de kans om hun gaafste ideeën voor bankieren in de toekomst nú al te realiseren. Voor de winnaars staat een mooie set prijzen klaar.

Daphne de Kluis, CEO Commercial Banking: “Hoe bankieren in de toekomst er precies uit zal zien, weet niemand. Zeker is dat we vanuit ABN AMRO continu kijken naar nieuwe manieren om waarde te kunnen toevoegen voor onze klanten. Ik nodig je van harte uit om in een mooi en divers gezelschap mee te denken en te bouwen aan de toekomst van bankieren!”

Lees meer over dit evenement of meld je aan via beyondbanking.nl.

Partners Beyond Banking Days

Tijdens het event worden relevante ontwikkelingen van binnen en buiten de financiële sector besproken. Partners van de ABN AMRO Beyond Banking Days zijn onder andere Github, Transavia, Philips Hue, Exact, Microsoft, IBM, KPN en Messagebird.