ABN AMRO roept Buitengewone Algemene Vergadering bijeen

Persbericht -

ABN AMRO Group N.V. publiceert vandaag de oproeping en vergaderdocumenten voor de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders die op woensdag 28 februari 2018 in Amsterdam wordt gehouden.

De documenten, met inbegrip van de agenda en de toelichting daarop, zijn beschikbaar op de website van ABN AMRO

Op de agenda van deze Buitengewone Algemene Vergadering staat een agendapunt, namelijk de voorgenomen benoeming van de heer Christian Bornfeld als lid van de Executive Board en Chief Innovation & Technology Officer (CI&TO) door de Raad van Commissarissen van ABN AMRO. De benoeming is per 1 maart 2018 voor een periode van drie jaar, onder voorbehoud van goedkeuring van de benoeming door de relevante toezichthouders. De Buitengewone Algemene Vergadering wordt op de hoogte gesteld van de voorgenomen benoeming van de heer Christian Bornfeld en zal niet stemmen over dit agendapunt.

De Buitengewone Algemene Vergadering vindt plaats op het hoofdkantoor van ABN AMRO, Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam, en begint om 14.00 uur CET. De vergadering is ook via webcast te volgen op www.abnamro.com/webcast.