ABN AMRO stelt herbenoeming commissaris Steven ten Have voor

Persbericht -

ABN AMRO Group N.V. maakt bekend dat de Raad van Commissarissen bij de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 29 mei 2018 de heer Steven ten Have voor zal dragen voor herbenoeming als lid van de Raad van Commissarissen voor een termijn van maximaal twee jaar. Met deze herbenoeming komt zijn totale zittingstermijn boven de acht jaar uit.

De Raad van Commissarissen stelt deze herbenoeming voor om de continuïteit binnen de raad te waarborgen, met het oog op de al eerder aangekondigde wijzigingen in de samenstelling daarvan. Als vicevoorzitter van de Raad van Commissarissen neemt de heer Ten Have tijdelijk de taken waar van de voorzitter, in afwachting van de benoeming van een nieuwe voorzitter. De herbenoeming van Steven ten Have is onder voorbehoud van de goedkeuring van de toezichthouder (voor zover vereist).