App Kendu maakt vermogensbeheer mogelijk vanaf 50 euro

Persbericht -

ABN AMRO introduceert Kendu, een app die vermogensbeheer mogelijk maakt vanaf 50 euro. Met Kendu is het eenvoudig om te werken aan financiële ambities. De gebruiker van Kendu bepaalt de hoogte van de inleg en geeft vervolgens het beheer uit handen. Experts beleggen de inleg op basis van een persoonlijke risicoscore. Kendu is een product van ABN AMRO en beschikbaar voor klanten en niet-klanten van de bank.

Kendu geeft inzicht

Kendu stelt een risicoscore vast op basis van een digitale intake. Daarnaast biedt de app gebruikers inzicht in de haalbaarheid van hun ambities. De app geeft op elk moment inzicht in de door Kendu beheerde beleggingsportefeuille en houdt gebruikers bovendien met meldingen op de hoogte van de ontwikkeling van de portefeuille en de bereikbaarheid van het einddoel.

Product van ABN AMRO

Kendu is een product van ABN AMRO en maakt gebruik van de expertise van de bank. Daardoor worden de ABN AMRO Profielfondsen, die een IEX Gouden Stier Publieksprijs wonnen, ook voor niet-klanten van ABN AMRO toegankelijk. Kendu is per direct gratis in de App Store te downloaden en is later dit jaar ook beschikbaar voor Android.