App Kendu nu ook beschikbaar voor Android

Persbericht -

ABN AMRO lanceert op 14 november de vermogensbeheer-app Kendu voor Android. De slimme app laat gebruikers geld beleggen in onder andere prijswinnende fondsen van ABN AMRO. Dat gebeurt in navolging van de succesvolle introductie van Kendu voor iOS eerder dit jaar. Met Kendu is het voor iedereen eenvoudig om te werken aan financiële ambities. De app is per direct gratis in de Google Play Store te downloaden.

Kendu geeft inzicht

Kendu stelt een risicoscore vast op basis van een digitale intake. Daarnaast biedt de app gebruikers inzicht in de haalbaarheid van hun ambities. De app geeft op elk moment inzicht in de door Kendu beheerde beleggingsportefeuille en houdt gebruikers bovendien met meldingen op de hoogte van de ontwikkeling van de portefeuille en de bereikbaarheid van het einddoel.

Succesvolle introductie

Andrew Trythall, Product Owner bij ABN AMRO: “De bank ontving na de lancering van de Kendu-app voor iOS meteen berichten van Androidgebruikers die vroegen wanneer de app ook voor hen beschikbaar zou komen. Daarom is de app nu ook geschikt gemaakt voor gebruik op een smartphone met Android 6 en hoger. Ik ben ontzettend trots dat we vandaag Kendu voor Android kunnen lanceren in de Google Play Store.”

Product van ABN AMRO

Kendu is een product van ABN AMRO en maakt gebruik van de expertise van de bank. Daardoor worden de best presterende fondsen voor niet-klanten en klanten van ABN AMRO geselecteerd. ABN AMRO ontving op 7 november 2019 wederom het keurmerk ‘Beste Keuze’ in de categorie Mixfondsenrange en werd daarnaast uitgeroepen tot ‘Beste beleggingsinstelling 2019’.

Relevante links