ABN AMRO organiseert Investor Update op 30 november en benoemt nieuw hoofd Investor Relations

Persbericht -

ABN AMRO organiseert de eerder aangekondigde Investor Update op maandagochtend 30 november. Het evenement wordt online gehouden. Tijdens de Investor Update zal ABN AMRO de uitkomsten presenteren van de review van de strategie van de bank. Daarbij worden duidelijke keuzes gemaakt en wordt tegelijkertijd ingegaan op de efficiency van de bedrijfsprocessen en de financiële doelstellingen en kapitaalpositie van de bank. De aanmeldingsprocedure voor deelname wordt binnenkort bekendgemaakt.

Daarnaast maakt ABN AMRO bekend dat Ferdinand Vaandrager is benoemd tot hoofd Investor Relations per 1 oktober 2020. Ferdinand heeft ruim twintig jaar ervaring in de financiële en kapitaalmarkten, opgedaan bij  verschillende internationale banken. In 2012 keerde hij terug naar ABN AMRO, waar hij hoofd Equities werd van de afdeling Global Markets en tot voor kort leiding gaf aan de Sales organisatie.