Boekhouden & bankieren in één hand

Persbericht -

Bankieren en boekhouden zijn nauw met elkaar verweven. Daarom biedt ABN AMRO ondernemers vanaf vandaag een boekhoudprogramma dat geïntegreerd is met Internetbankieren. Dat leidt tot tijdwinst en meer overzicht.

Het boekhoudprogramma is gekoppeld aan de betaalrekening van de ondernemer. Facturen en bonnetjes worden automatisch gelinkt aan betalingen en verwerkt in de boekhouding. Bovendien heeft de gebruiker vanuit Internet Bankieren een compleet overzicht op zowel zijn bankzaken als zijn boekhouding.

Het boekhoudprogramma, dat vorig jaar werd aangekondigd, is de afgelopen periode uitvoerig getest onder een selecte groep ondernemers en verder ontwikkeld. Vanaf vandaag is het beschikbaar voor ondernemers met een betaalrekening bij ABN AMRO.

Real time

“Boekhouden moet vooral gemakkelijk en betrouwbaar zijn”, aldus Patrick Pfaff, Directeur Commercial Banking Clients. “Dit boekhoudpakket maakt boekhouden eenvoudig. Zodra je met je telefoon een foto van de bon hebt gemaakt, wordt deze direct en op de juiste manier verwerkt. Of als er een betaling gesignaleerd wordt, stuurt de app een pushbericht om de bon aan de betaling te koppelen. Daarnaast verstuur je met de app binnen een paar klikken een factuur. Ondernemers besparen zo tijd met de administratieve verwerking en hebben direct een financieel overzicht.”

In een paar kliks je volledige boekhouding geregeld

Dankzij een combinatie van technologieën wordt de data van bonnen, facturen en transacties automatisch vertaald naar een sluitende boekhouding. De gebruiker hoeft (bijna) niets meer te doen.

Op de website van de bank is een verdere toelichting te vinden.

Relevante links