ABN AMRO MeesPierson opent kantoor in Zwolle

Lint doorknippen

ABN AMRO MeesPierson opent op 25 maart 2014 een nieuw kantoor in Zwolle. De private bank neemt haar intrek in het ABN AMRO House in de IJsseltoren aan de Grote Voort 247.

"Met het nieuwe kantoor van ABN AMRO MeesPierson in Zwolle zijn we onze klanten in de regio nog beter van dienst", zegt Jos ter Avest, algemeen directeur van ABN AMRO MeesPierson. "Onze klanten kunnen voor al hun vermogensvragen in het Zwolse kantoor terecht. Of dit nu gaat over beleggingsadvies, de overdracht van een bedrijf, filantropie of de verzekering van een kunstcollectie."

Succesvolle regio

De regio Zwolle is de economisch meest succesvolle van Nederland. Van oudsher heeft ABN AMRO MeesPierson veel ondernemers als klant. De bank wil haar klanten zowel op zakelijk gebied als in de privésfeer goed adviseren. Om die reden vindt de bank het noodzakelijk om in de regio te zijn gevestigd.

Twintigste kantoor in Nederland

De vestiging in Zwolle is de twintigste in Nederland. "Het persoonlijk contact en de aanwezigheid in de lokale gemeenschap is en blijft belangrijk voor ons", aldus Ter Avest. "ABN AMRO MeesPierson ziet een stijging in het gebruik van het online kanaal maar het is natuurlijk aan de klant om te kiezen via welk kanaal hij onze service wenst. Daarom kiezen we voor lokale aanwezigheid en blijven we tegelijkertijd investeren in onze online dienstverlening."