ABN AMRO Spanje viert overgang van representative office naar bijkantoor

ABN AMRO Hoofdkantoor

ABN AMRO Spanje viert vandaag dat haar representative office in Marbella is omgezet in een bijkantoor. Hiervoor is de bank in december 2015 als bijkantoor ingeschreven bij de Spaanse centrale bank, de Banco de España.

Jeroen Rijpkema, CEO van ABN AMRO Private Banking International: ‘Dit is een belangrijke stap in ons streven naar duurzame groei voor World Citizen Services in Spanje. Met een bijkantoor kunnen wij onze klanten beter bedienen.’

Kurt Looyens, sinds september 2015 Country Executive Spain: ‘We zijn al meer dan dertig jaar aanwezig in Spanje. Het is een belangrijke locatie voor onze private banking klanten met een huis in Spanje. We kunnen ze nu op ons kantoor in Marbella verwelkomen en hoeven ze niet meer door te verwijzen naar onze collega’s in andere Europese landen.’

Bij de feestelijke bijeenkomst waren 200 gasten aanwezig.