Solange Rouschop benoemd als Country Executive Belgium & CEO Private Banking Belgium voor ABN AMRO

Persbericht -

Solange Rouschop is de nieuwe Country Executive Belgium en CEO Private Banking Belgium voor ABN AMRO.

Solange Rouschop werkt meer dan twintig jaar bij ABN AMRO en heeft ruime internationale ervaring binnen private banking, vermogensbeheer, business development en duurzaamheid. Solange Rouschop heeft een sterke affiniteit met België, waar ze eerder werkte en al meerdere jaren woont en leeft.

Solange Rouschop: 'Ik vind het een eer om ABN AMRO België de komende jaren te mogen leiden en onze dienstverlening voor onze klanten verder te verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat we de positie van ABN AMRO in België verder kunnen uitbouwen zowel in Corporate Banking als Private Banking.'

ABN AMRO biedt in België financiële dienstverlening aan vermogende particulieren, zakelijke klanten en klanten actief in de diamant- en juwelensector. Ook kunnen klanten gebruik maken van Moneyou, de online bank van ABN AMRO. In juni 2017 werd Yannick Huygens benoemd als Hoofd Corporate Banking in België. Zijn aanstelling past binnen het streven van de bank om de corporate banking activiteiten uit te breiden in de buurlanden van Nederland.