ABN AMRO belegt Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

Persbericht -

ABN AMRO Group N.V. publiceert vandaag de convocatie en vergaderdocumenten voor de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAvA), die op donderdag 12 juli 2018 in Amsterdam wordt gehouden. De documentatie, inclusief de agenda en de toelichting, zijn beschikbaar op de website van ABN AMRO.

In de Algemene Vergadering wordt een besluit genomen over de voordracht van Tom de Swaan als lid van de Raad van Commissarissen van ABN AMRO Group N.V. De voordracht van Tom de Swaan is op 25 mei 2018 bekendgemaakt.

De voorgestelde benoeming door de Algemene Vergadering gaat in per de sluiting van de BAvA. De benoeming geldt voor een periode van vier jaar en is behoudens de goedkeuring door de toezichthouders. De Raad van Commissarissen zal Tom de Swaan daarna benoemen tot voorzitter van de Raad van Commissarissen van ABN AMRO Group N.V.

De BAvA wordt gehouden om 11.30 uur in het hoofdkantoor van ABN AMRO aan Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam. De vergadering is tevens via videowebcast te volgen op www.abnamro.com/webcast.

Relevante links